Η εφαρμογή proXess Basic απευθύνεται σε μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ανάγκη από μια σταθερή και ευέλικτη λύση στη μηχανογράφηση τους όπου να τους προσφέρει την ευκολία στη καταχώριση, την απλοποίηση των διαδικασιών της αλλά και τη σωστή και γρήγορη πληροφόρηση. Την ανάγκη αυτών των επιχειρήσεων για ολοκληρωμένες και οικονομικές εφαρμογές, την καλύπτει πλέον η proXess με την ανανεωμένη εφαρμογή της proXess Basic.
Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης των βασικών διαδικασιών μια επιχείρησης η οποία με την κατάλληλη παραμετροποίηση μπορεί να καλύψει διαφορετικές ανάγκες κάθε επιχείρησης. Η εφαρμογή είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε σε περίπτωση ανάπτυξης ή δημιουργίας νέας ανάγκης της επιχείρησης , να μπορεί να συνδεθεί στα επιπλέον υποσυστήματα proXess και να καλύψουν τις νέες διαδικασίες.
Τι περιλαμβάνει το proXess Basic:
Διαχείριση αποθήκης (καρτέλες ειδών, stock ασφαλείας, αναφορές υπολοίπων, συγκεντρωτικές/αναλυτικές, χρήστη barcode)
Διαχείριση πελατών και προμηθευτών (οικονομικές καρτέλες πελατών & προμηθευτών, εισπράξεις & πληρωμές, μαζική αποστολή e-mail)
Πωλήσεις & Αγορές (καταχώριση και έκδοση παραστατικών, προεπιλεγμένες φόρμες εκτύπωσης, παραστατικά χωρίς προϊόντα, δυνατότητα 2ου αριθμού παραστατικού, έγγραφα εταιρίας)
Αναφορές (βασικές αναφορές, αναλυτικές και συγκεντρωτικές αναφορές)
Δυνατότητα σύνδεσης επιπλέον υποσυστημάτων proXess οπως ενδεικτικά αναφέρουμε:
Λογιστική Διαχείριση (διαβάστε περισσότερα εδώ)
Παραγωγή – Σετ – Κοστολόγηση (διαβάστε περισσότερα εδώ)
Σειριακοί αριθμοί – παρτίδες (διαβάστε περισσότερα εδώ)
Υποσύστημα Χρώμα – Μέγεθος (διαβάστε περισσότερα εδώ)
Ημερολόγιο – προγραμματισμός (διαβάστε περισσότερα εδώ)
Διαχείριση έργων (διαβάστε περισσότερα εδώ)
Εγγυοδοσία (διαβάστε περισσότερα εδώ)
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την Εμπορική διαχείριση proxess εδώ
Reviews
There are no reviews yet.