Υποστήριξη πελατών

Έχοντας πρωταρχικό μας μέλημα την ικανοποίηση του πελάτη, αξιοποιούμε καθημερινά καινούργια εργαλεία με σκοπό να αναβαθμίζουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας.

Πιστεύοντας ότι ένα επιτυχημένο έργο (project) βασίζεται στη σωστή και άμεση υποστήριξη των χρηστών του, δίνουμε σε αυτούς όλα τα εργαλεία για να αισθάνονται ότι οι τεχνικοί μας είναι κοντά τους ανά πάσα στιγμή.

Παρέχουμε  λοιπόν έναν ακόμη πιο εύκολο τρόπο να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας μέσω Internet.

Μέσα από τη σελίδα μας στο πάνω μέρος δεξιά, μπορεί ο χρήστης να επιλέξει την «Υποστήριξη»

Θα μεταβεί αμέσως σε μια σελίδα όπου ο τεχνικό μας τηλεφωνικά θα τον καθοδηγήσει για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η συνεδρία (απαιτείται Internet)

Η διαδικασία πραγματοποίησης της σύνδεσης είναι απλή και τελειώνει μέσα σε μερικά βήματα.Είναι απόλυτα ασφαλής και δεν απαιτεί από τον χρήστη ειδικές γνώσεις πάνω στους υπολογιστές.

Τμήμα Υποστήριξης Proxess

*Η υπηρεσία απευθύνεται σε πελάτες με ενεργό συμβόλαιο συντήρησης. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +302310 330411