Το proXess ERP είναι ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων που στοχεύει στην ενοποίηση και την αποτελεσματική διαχείριση των διαφορετικών διαδικασιών μιας επιχείρησης με τον πιο ασφαλή και σωστό τρόπο.
Βασίζεται εξ’ αρχής στα πρότυπα της Ελληνικής νομοθεσίας και οι διαδικασίες που καλύπτει αφορούν την εμπορική και λογιστική διαχείριση μιας επιχείρησης, τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων, την οργάνωση της παραγωγής & των αποθηκευτικών χώρων, τη διαχείριση πωλητών και των αμοιβών τους, τα σχήματα προσφορών και πολλά άλλα που αποτελούν ανάγκες μηχανογράφησης μιας εταιρίας.
Βασικά πλεονεκτήματα του είναι ότι μπορεί και προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες μιας επιχείρησης χωρίς αυτή να χρειάζεται να παρεκκλίνει από τις υπάρχουσες επιχειρησιακές της διαδικασίες, προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο αξιοποιώντας τους πόρους με τον πιο οικονομικό τρόπο, διαχειρίζεται μεγάλο όγκο δεδομένων και εξασφαλίζει την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, προσφέροντας παράλληλη ευελιξία και ταχύτητα.
Το proXess ERP αποτελεί βασικό εργαλείο για κάθε είδοςεπιχείρησης, καθώς είναι λειτουργικό επειδή στηρίζεται σε νέες τεχνολογίες (.ΝΕΤ), εύκολες στη χρήση τους, προσφέροντας στην επιχείρηση ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Συμβάλλει στο να ληφθούν αποφάσεις σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές καθώς η πληροφορία είναι διαθέσιμη σε αληθινό χρόνο!
Το proXess ERP λειτουργεί σε περιβάλλον Microsoft Windows και έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με όλες τις Βάσεις Δεδομένων.
Σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ότι επιδέχεται πολύπλοκη παραμετροποίηση μέσα από το ίδιο το περιβάλλον (UI) το οποίο σημαίνει ότι δεν απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού ακόμα και σε πολύπλοκες διαδικασίες. Επίσης μπορούν να γίνουν και ειδικές επεμβάσεις ώστε να καλύψει πολύ ειδικές ανάγκες πελατών.
Το υποσύστημα του proXess ERP που συσχετίζεται με την πληροφόρηση (MIS), παρέχει στον χρήστη πολλών ειδών εργαλεία για εύκολη και άμεση δημιουργία πολύπλοκων αναφορών. Διαθέτει επίσης ενσωματωμένα εργαλεία σχεδιασμού αναφορών (τύπου Crystal Reports) και τρισδιάστατες αναφορές (pivot, olap cubes).
- Αποτελεσματικότητα σε όλους τους τομέις μιας επιχείρησης
- Χρήση πληροφοριών που εξάγονται απο το σύστημα για μακροχρόνιο σχεδιασμό
- Διαθέσιμη Real Time πληροφορία σε όλες τις λειτουργικές περιοχές μια επιχείρησης
- Αύξηση της παραγωγικότητας
- Μείωση λειτουργικού κόστους
- Αύξηση κέρδους
- Ικανοποίηση πελατών
- Βελτιωμένη λήψη αποφάσεων
- Πολυγλωσικό (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Βουλγάρικα)
Και το κυριότερο:
Προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες κάθε επιχείρησής χωρίς να χρειάζεται να αλλάξει τον τρόπο της δουλειάς της.
Επισκευτείτε τις παρακάτω σελίδες για να ενημερωθείτε πιο αναλυτικά για τη κάθε ενότητα:
- Εμπορική Διαχείριση
- Λογιστική, Φ.Π.Α, Πάγια
- Παραγωγή, Κοστολόγηση, Σετ
- Ημερολόγιο, διαχείριση πωλητών , αμοιβές
- Διαχείριση χρώματος & μεγέθους
- Σειριακοί αριθμοί παρτίδες
- Εγγυοδοσία
- Διαχείριση έργων
Reviews
There are no reviews yet.