Οι τηλεφωνικές πωλήσεις, τηλε-πωλήσεις ή αλλιώς Telemarketing , αποτελεί πλέον τον πιο διαδεδομένο τρόπο προώθησης προϊόντων ο οποίος γίνεται συνήθως στοχευόμενα και με τη μορφή προσφοράς. Δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων του χώρου των τηλέ-πωλήσεων και πολλές από αυτές προβάλλουν τα προϊόντα τους και στα ΜΜΕ. Επειδή όμως αυτή η προβολή απευθύνεται σε ένα μεγάλο κοινό και επομένως και οι κλήσεις που δέχονται ή καλούνται να κάνουν είναι πολλές, η σωστή διαχείριση τόσο μεγάλου όγκου επαφών θα λύσει το πιο σοβαρό πρόβλημα που έχουν αυτές οι επιχειρήσεις, το να μη χάνουν τις κλήσεις των πελατών τους, να μην υπάρχει καθυστέρηση στην επιστροφή των κλήσεων και οι αποστολές των προϊόντων των παραγγελιών να γίνεται στο μικρότερο δυνατό χρόνο!
Με ένα εργαλείο το οποίο θα προσφέρει στους πωλητές την άνεση της επικοινωνίας, την απόλυτη πληροφόρηση για τον πελάτη που εκείνη τη στιγμή μιλούν και τη ταχύτητα της καταχώρισης της έκβασης της συνομιλίας (παραγγελία, επιστροφή, ενδιαφέρον κλπ) θα δώσει στην επιχείρηση το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειάζεται στον χώρο.
Επίσης ο διαχειριστής του συστήματος κατανέμοντας σωστά τις κλήσεις στους χρήστες – πωλητές μπορεί να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις μιας και τα κριτήρια των πελατών και των χρηστών που θα μιλήσουν μαζί τους έχουν μελετηθεί και αξιολογηθεί σωστά.
Το proXess Telemarketing είναι το κατάλληλο εργαλείο στα χέρια μιας τέτοιας επιχείρησης, το οποίο μπορεί να αυξήσει τη παραγωγικότητα και αποδοτικότητα των χρηστών, να βελτιώσει τις διαδικασίες πώλησης και επικοινωνίας, να εκμηδενίσει τα λάθη καταχώρισης των χρηστών, να μειώσει τις πιθανότητες να «χαθούν» κλήσεις από ή προς πελάτες και να βελτιώσει την ποιότητα της εξυπηρέτησης.
Δυνατότητες του proXess Telemarketing
Θέση τηλεφωνητή. Η θέση τηλεφωνητή είναι μια οθόνη όπου ο χρήστης μπορεί να κάνει κλήσεις σε πελάτες. Η διαδικασία της πραγματοποίησης κλήσεων κατά βάση γίνεται αυτόματα. Έχοντας τερματίσει μια προηγούμενη κλήση και μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα μερικών δευτερολέπτων αυτόματα καλείτε ο επόμενος πελάτης. Οι πελάτες είναι είτε ήδη καταχωρημένοι πελάτες στη βάση δεδομένων είτε έχουν εισαχθεί για πρώτη φορά μέσω τηλεφωνικού κέντρου (σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο) ή εισαγωγή αριθμών κλήσεων (μόνο τηλεφωνικοί αριθμοί) με μορφή excel.
Ο χρήστης από τη θέση τηλεφωνητή μπορεί να τερματίσει τη κλήση, να τη θέσει σε αναμονή (Hold), να κάνει επανάκληση αλλά και να καλέσει ο ίδιος (με το χέρι) κάποιον αριθμό. Με όλες τις παραπάνω κινήσεις η κάθε κλήση μπαίνει σε κατάσταση για να αξιολογηθεί και να εκτελεστεί με κριτήρια σε δεύτερο χρόνο.
Η φόρμα δίνει στον χρήστη τα στοιχεία που χρειάζεται για να προχωρήσει στην επικοινωνία με τον πελάτη. Ημερομηνία/ ώρα, το τηλέφωνο που έχει καλέσει, στοιχεία της κλήσης (ID, τηλεφωνικό κέντρο), ο αριθμός των κλήσεων ανά χρήστη σε καταστάσεις άκλητα, αναπάντητα, ραντεβού και το σύνολο όλων. Τέλος φαίνονται το πλήρη στοιχεία του πελάτη εφόσον είναι ήδη καταχωρημένος στο σύστημα όπως και παλαιότερες του κινήσεις αν υπάρχουν.
Όσο πραγματοποιείτε η κλήση ο χρήστης μπορεί να ορίσει τον λόγο αλλά και το αποτέλεσμα της κλήσης όπως εξυπηρέτηση και τα είδη αυτής, παραγγελία προϊόν κλπ, συμπλήρωση και ακύρωση παραγγελίας, ραντεβού σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα και ακύρωση κλήσης.
Υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης στοιχείων της κλήσης (δελτίο παραγγελίας, αναφορά παραπόνου κλπ) αλλά και αποστολής SMS στον πελάτη με στοιχεία που θέλουμε.
Εισερχόμενες κλήσεις. Το proXess Telemarketing μπορεί να συνδεθεί με τηλεφωνικό κέντρο και έτσι αυτόματα οι εισερχόμενες κλήσεις “μπαινουν” στη βάση δεδομένων του proXess. Έπειτα όλες αυτές οι κλήσεις οργανώνονται και ταξινομούνται με σκοπό να διανεμηθούν στους τελικούς χρήστες των τηλεφωνικών θέσεων. Μέσω εύκολων φίλτρων και πεδίων οι κλήσεις μπαίνουν σε καταστάσεις (αδράνεια, προτεραιότητα) και διανέμονται στους τηλεφωνητές (φίλτρα εισερχομένων κλήσεων, φίλτρα ανά χρήστη).
Με αυτόν τον τρόπο οι εισερχόμενες κλήσεις οργανώνονται ώστε να αξιοποιηθούν στον κατάλληλο χρόνο και από τον κατάλληλο χρήστη , μειώνοντας έτσι τυχόν καθυστερήσεις, προσφέροντας τη ευκαιρία συγκεκριμένοι πελάτες να εξυπηρετηθούν από συγκεκριμένους πωλητές-τηλεφωνητές, να οριστούν προτεραιότητες και να γίνεται διαχείριση των νέων και παλιών κλήσεων της ημέρας.
Υπάρχει δυνατότητα εισαγωγής κλήσεων από excel (δεν υπάρχει σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο ή είναι ξεχωριστές λίστες τηλεφωνικών αριθμών)
Αναφορές. Μέσα από εύκολες αναφορές και ξεκάθαρα φίλτρα ο διαχειριστής μπορεί να ενημερωθεί για τις κλήσεις, τις καταστάσεις αυτών και το αποτέλεσμα τους. Στατιστικά στοιχεία αποτυπώνουν τη πορεία και το αποτέλεσμα των κλήσεων ,την απόδοση των χρηστών αλλά και τις πωλήσεις μέσω των παραγγελιών (τιμολογήσεις και επιστροφές)
Το proXess Telemarketing μπορεί να συνδεθεί με επιπλέον υποσυστήματα proXess για πλήρη εμπορική και λογιστική διαχείριση
Reviews
There are no reviews yet.