Το proXess C.R.M. είναι το απόλυτο εργαλείο διαχείρισης των πελατιακών σχέσεων μιας επιχείρησης. Όπως προκύπτει και τα αρχικά Customer Relationship Management , η εφαρμογή διαχειρίζεται την επαφή της επιχείρησης με τον πελάτη. Απευθύνεται σε επιχειρήσεις που κάνουν τηλεφωνική υποστήριξη, τηλεπωλήσεις, εταιρίες συμβούλων όπου παρέχουν υπηρεσίες οργάνωσης φακέλων επιδότησης και διεξαγωγή σεμιναρίων και όλες εκείνες τις εταιρίες που θέλουν να οργανώσουν την επικοινωνία τους με τους πελάτες τους υποψήφιους ή ήδη πελάτες.
Οι χρήστες του proXess C.R.M. έχουν επίσης τη δυνατότητα να δηλώσουν τον εαυτό τους ή άλλο χρήστη με σκοπό να γίνει follow up της επαφής σε συγκεκριμένη ημερομηνία. Τα follow up εμφανίζονται ως ειδοποιήσεις στη κεντρική οθόνη του χρήστη.
- Διαχείριση εταιριών, επαφών, στελεχών με ιστορικό εργασίας
- Σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο
- Αναγνώριση κλήσης και αυτόματο άνοιγμα καρτέλας πελάτη
- Αυτοματοποιημένο σύστημα κλήσεων και καταγραφών για τηλεμάρκετινγκ
- Διαχείριση επαφών με πελάτες, αντιμετώπιση προβλημάτων, follow-up
- Παρακολούθηση συνεργασιών (project) και σύνδεση με τα παραστατικά
- Παρακολούθηση εμπλεκομένων-υλοποιητών-προμηθευτών με δυνατότητα παρακολούθησης ποσοστιαίας αμοιβής τους στα κέρδη της συνεργασίας
- Σύστημα παρακολούθησης παρουσίασης και αποτελέσματος ανά προϊόν
- Πλήρης διαχείριση εγγράφων σε όλο το σύστημα
- Παρακολούθηση προωθητικών ενεργειών με αυτόματους υπολογισμούς εκπτώσεων
- Στατιστικές αναφορές
Δυνατότητα διασύνδεσης με επιπλέον πακέτα ή υποσυστήματα proXess
Λογιστική Διαχείριση (διαβάστε περισσότερα εδώ)
Ημερολόγιο – προγραμματισμός (διαβάστε περισσότερα εδώ)
Διαχείριση έργων (διαβάστε περισσότερα εδώ)
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την Εμπορική διαχείριση proxess εδώ
Reviews
There are no reviews yet.