Τα νέα στο Delivery

Η Proxess προσπαθώντας να καλύψει τις ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών της , ανέπτυξε πάνω στην πλατφόρμα του proXess γεύσις το νέο module  proXess Delivery Call Center.

Το proXess Delivery Call Center (κεντρική διαχείριση κλήσεων Delivery) διευκολύνει  τις επιχειρήσεις διανομής φαγητού οι οποίες εξυπηρετούν τα καταστήματα τους (>1) από ένα κεντρικό τηλεφωνικό κέντρο.

Το τηλεφωνικό κέντρο βρίσκεται συνήθως στο κεντρικό κατάστημα της επιχείρησης ή στα κεντρικά γραφεία (μεγάλες αλυσίδες Delivery) και είναι υπεύθυνο να διαχειρίζεται τις παραγγελίες πελατών και να τις «προωθεί» στα υπόλοιπα καταστήματα  ανάλογα με την περιοχή που εξυπηρετεί το καθένα.

Προσφέρει ταχύτητα, ασφάλεια δεδομένων, μείωση του κόστους του εξοπλισμού σε κάθε κατάστημα για αναγνώριση και διαχείριση της κλήσης,  καλύτερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση, άμεση πληροφόρηση του πελάτη για το στάδιο της παραγγελίας του, κεντρικός έλεγχος , ενοποιημένα στατιστικά στοιχεία.

Η Proxess συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρίες τηλεφωνικών κέντρων παρέχοντας έτσι στον επιχειρηματία μια σύγχρονη και ολοκληρωμένη λύση.

Η εγγύηση των εφαρμογών Proxess είναι πλέον αδιαμφισβήτητη!  Άλλωστε αυτό μας το έχουν αποδείξει οι εκατοντάδες ευχαριστημένοι πελάτες μας.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας στο τηλέφωνο 2310-330411 ή απευθυνθείτε σε κάποιον συνεργάτης μας.